Kako bi ubrzali sam tok prijave i rešavanje reklamacije istu možete podneti na sledeći način:
1. Putem mail adrese shop@najfon.rs
2. Putem forme na sajtu
3. Popunjavanjem obrasca pisanim putem, preuzmi ovde
4. Putem tiket sistema na samoj web platformi.
Prilikom prijave reklamacije je potrebno da navedete način rešavanja reklamacije ( Popravka, Povraćaj novca ili Zamena za novi uređaj )
Troškove povraćaja robe kao i organizaciju transporta iste u slučaju odustanka snosi kupac.
U prijavi je potrebno napisati što detaljniji opis kvara. Ukoliko se kvar manifestuje posle dužeg vremena rada, napisati koliko je vremena potrebno da se to desi.
Takođe je poželjno navesti sve specifičnosti ukoliko kvar nije uobičajen.
Pokušajte da izbegnete kratke i nepotpune opise kvarova jer tako možemo doći u situaciju da kvar ne otklonimo i vratimo Vam isti uređaj. Budite što detaljniji u opisu.
Bićete kontaktirani u roku 24-48h od trenutka prijema zahteva za reklamaciju.
Ukoliko je isporuka robe bila putem kurirske službe Dexpres i primetite da je roba oštećena molimo vas da kontaktirate sektor reklamacija na kontakt telefon 011.331.33.33
Najbolje bi bilo da prijavu odmah izvršite ili u roku 24 sata kako bi kurir izašao da sačini zapisnik o oštećenju pošiljke.