Recenzije, Blog

Da li je Huawei napravio najbolji pretraživač za mobilne telefone? Budućnost je stigla!

Za mnoge od nas portal ka čudesnom svetu interneta započinje pretragom. Bez obzira radi li se o usputnom surfovanju ili detaljnom pretraživanju interneta, naša potraga za informacijama najčešće se oslanja na neku vrstu pretraživača. Morate odabrati dobar pretraživač.

Samo u julu 2020. godine, Verizon Media je obradio 2,23 milijarde pretraga u Sjedinjenim Državama. Pretraga nije luksuz na mreži, to je digitalna potreba. Dok Google dominira, mnogi žele da vide promenu straže. Ako je pretraga obavezna, ova generacija korisnika Interneta ima neke ključne zahteve koje ispunjavaju druge tehnološke kompanije i početnici.

Prilagođavanje pretraživaća generaciji odrasloj uz mobilne telefone

Mnogi pretraživači koje danas koristimo pojavili su se u eri pre eksplozije korišćenja mobilnih telefona, ali inovatori poput Huawei, mobilno iskustvo postavljaju kao prioritet. Huawei je nedavno lansirao Petal Search, prvu mobilnu aplikaciju za pretraživače za Huawei i Android uređaje.

Naše iskustvo pretraživanja oblikuje naše onlajn iskustvo i način na koji varimo informacije, tako da je prikladno da se nedavne inovacije kompanije Huawei u mobilnoj areni povezuju sa njegovom najnovijom aplikacijom za pretragu. Pozicioniranje kompanije kao opipljive alternative drugim brendovima postalo očigledno kada su se posvetili razvoju tehnologije za globalnu publiku.

Njihove izvorne aplikacije poput Petal Search obećavaju „poboljšano digitalno životno iskustvo“ za modernog potrošača. Za Huawei to znači stvaranje iskustva usmerenog na mobilne uređaje.

Kao što dr Jaime Gonzalo, potpredsednik Huawei Consumer Mobile Services Europe objašnjava, „Korišćenje pametnog telefona znači da očekujete ličnu, brzu akciju i iskustvo trenutnog odgovora, stoga pretraživač mora olakšati korisnicima da unesu pojam za pretragu “.

Petal Search je napravljen za mobilnog korisnika. Od svog glatkog interfejsa do dostupnosti na pametnim telefonima i tabletima, Huawei je stvorio modernu aplikaciju za pretragu koja ima u vidu budućnost, a pretraga je samo jedan aspekt njenog razvoja.

Navigacija je još jedno područje gde je  Huawei stvorio naprednu tehnologiju pretraživanja pojavom Petal Maps. Huawei predviđa svoj razvoj izvan konkurencije postojećih navigacionih aplikacija. „Petal mape nisu aplikacija, to je putokaz“, kaže dr Jaime Gonzalo.

Petal Maps se može pohvaliti tipičnim navigacijskim karakteristikama koje se mogu naći kod vodećih konkurenata. Ipak, Huawei je učinio dodatni korak naprednim kontrolama privatnosti kako bi korisnicima pružio krajnju slobodu pri odlučivanju koliko informacija žele da otkriju. I Huawei Petal mape I Petal pretraga deo su šire strategije veštačke inteligencije, koja integriše pametni telefon u širi povezani ekosistem. Razvoj Petal search-a i mapa nagoveštavaju buduće trendove pretraživanja i navigacije.

Pretraga prilagođena korisniku

Dok se konglomerati pretraživača prilagođavaju trendovima pretraživanja stvaranjem različitih vertikala, budućnost pretraživanja transformisaće se kontekstualnim i nišnim pretraživačima u okviru iskustava aplikacija. Na primer, korisnički generisani sadržaj na Instagramu sada se može pretraživati po ključnim rečima, što korisnicima olakšava usvajanje pretraživanja u aplikacijama poput Bing-a za pretragu određenih postova.

Platforme za pretragu vezane za određene akcije i dalje će dobijati zamah kao preferirani izbor u odnosu na opšte platforme. Platforma za vizuelno pretraživanje na webšopovima, Syte, koristi AI kako bi kupcima pomogla da fotografije usklade sa sličnim predmetima. Njegova upotrebljivost je usko prilagođena njegovoj neposrednoj svrsi i ukazuje na potražnju za iskustvima kontekstualnog pretraživanja. Slično tome, navigacijske mogućnosti Petal Maps-a će uskoro uključiti relevantne detalje poput informacija o saobraćaju na nivou jedne trake puta.

Postojeće platforme će poboljšati njihove mogućnosti pretraživanja kako bi udovoljile jedinstvenim potrebama svojih korisnika i postavile prednost funkcijama u odnosu na glavne platforme za pretragu. AirBnB-ovi nedavni IPO podnesci sugerišu da je Google gurnuo platformu na lestvici pretraživanja kako bi favorizovao Google alat za pretragu putovanja i odmora. Apple takođe gradi sopstveni pretraživač, umesto da se oslanja na postojeće alate za pretragu.

Kako se brendovi i potrošači bude, da razvijau potencijal na glavnim kanalima za pretragu, kanali koji pružaju kontekstualnu pretragu i olakšavaju administriranje personalizovanih podešavanja dobiće zamah.

Na primer, funkcionalnost Petal searcha obuhvata dvanaest kategorija, uključujući kupovinu, aplikacije, vizuelnu pretragu i putovanja. Petal search se razvija i poboljšava iskustvo na osnovu potreba i pretraga korisnika. Huawei tim koristi svoje veštine u AI, obradi podataka i korisničkom iskustvu da bi usavršio i inovirao aplikacije sa markom Petal. Od maja, aplikacija je prošla pet verzija do svoje sadašnje verzije, a više ažuriranja je namenjeno kako platforma sazreva.

Privatnost na prvom mestu

Privatnost je brzo postala vruća tema za platforme za pretragu i navigaciju. Pretraga je deo svakodnevnog sadržaja digitalnog života. Svest javnosti o problemima privatnosti se povećala, a platforme za pretragu moraju pokazati otvorenost prema pitanju privatnosti potrošača ako žele uspeti u ovoj novoj paradigmi. Advokati ukazuju na pretraživače poput Ecosia i DuckDuckGo kao vodeće primere pretraživača koji su u skladu sa privatnošću, ali nisu jedini. Novi pregledači poput Brave omogućavaju korisnicima da odaberu podešavanja privatnosti sa gomilom detalja, uključujući i njihove postavke pretraživača.

Iako je regionalno zakonodavstvo poput GDPR-a učinilo privatnost relevantnijom za potrošače, korisnicima je i dalje izazov da dešifruju kako da odaberu svoje opcije privatnosti pomoću pretraživača.

Dr Gonzalo na jednostavan način opisuje pristup privatnosti pretraživača koji ima Huawei.

„U Petal searchu, omogućavamo korisnicima da imaju potpunu kontrolu nad onim što žele da podele sa pretraživačem.“

Korisnici Petal searcha mogu da biraju između tri nivoa bezbedne pretrage kako bi sprečili sadržaj za odrasle iz rezultata pretrage. Objašnjenje o privatnosti napisano je jednostavnim jezikom i podržavaju pravo na zaborav na rezultatima pretraživača. Na Petal searchu svi lični podaci se čuvaju lokalno. Korisnici mogu povući saglasnost za prikupljanje podataka o lokaciji, a postoji mogućnost da onemoguće uslugu i uklone sve prikupljene informacije.

Huaveijevo insistiranje na pružanju jasnih informacija korisnicima signalizira prekretnicu za budućnost privatnosti pretraživača, dokazujući da su ponekad najzanimljivije inovacije najjednostavnije.

Pretraživač za nove generacije

U svetu koji se neprekidno menja, povezano iskustvo pretraživanja i navigacije pomaže nam da dešifrujemo delove informacija u nešto kontekstualno i korisno.

Kako korisnici zahtevaju više od svojih pretraživača, Huaweijev pristup za mobilne uređaje predvodi potrošače izvan tipičnih parametara pretraživanja, pružajući iskustvo pretraživanja stvoreno za današnje korisnike mobilnih uređaja. U osvežavajućem toku događaja, pojedinac je u srcu Huaweijeve potrage.

Kako Huawei donosi u svet Petal Search i Maps konačno se čini da zajedno sa tehnološkim liderom stvaramo relevantno iskustvo pretraživanja i to je najređe od svih.

Pogledaj našu ponudu proizvoda za Huawei telefone